-californicaton
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
thea j. cohen
administrator
marissa kelly
administrator
Latest topics
» Become our friend
 i'm not going to give the first hug hun |Cohen sisters| - Page 2 EmptyПон Яну 09, 2017 3:07 am by Thea J. Cohen.

» Промяна на лик
 i'm not going to give the first hug hun |Cohen sisters| - Page 2 EmptyНед Юни 14, 2015 4:53 pm by Paige

» sophia & alexander
 i'm not going to give the first hug hun |Cohen sisters| - Page 2 EmptyНед Май 10, 2015 9:20 pm by sophia.

»  i'm not going to give the first hug hun |Cohen sisters|
 i'm not going to give the first hug hun |Cohen sisters| - Page 2 EmptyСъб Май 09, 2015 3:02 pm by Thea J. Cohen.

» Cohen's house
 i'm not going to give the first hug hun |Cohen sisters| - Page 2 EmptyНед Май 03, 2015 1:37 pm by Nathan Cohen

» danger never looked so sweet
 i'm not going to give the first hug hun |Cohen sisters| - Page 2 EmptyСъб Май 02, 2015 3:23 pm by jaden.

» Starbucks
 i'm not going to give the first hug hun |Cohen sisters| - Page 2 EmptyВто Апр 28, 2015 7:57 pm by - alek.

» "I know what kind of crazy I am. But, this isn't that kind of crazy." | auburn & kyle
 i'm not going to give the first hug hun |Cohen sisters| - Page 2 EmptyПон Апр 27, 2015 12:33 pm by auburn g. maverick

» I fear the fire, burning below. It is gonna trick you, swallow you whole. Maybe you should go? Cause I can not control it. And it wants to kill you, it wants to tear you apart.
 i'm not going to give the first hug hun |Cohen sisters| - Page 2 EmptyНед Апр 26, 2015 6:02 pm by auburn g. maverick

i'm not going to give the first hug hun |Cohen sisters|

2 posters

Страница 2 от 3 Previous  1, 2, 3  Next

Go down

i'm not going to give the first hug hun |Cohen sisters| - Page 2 Empty i'm not going to give the first hug hun |Cohen sisters|

Писане by Stella Cohen Нед Авг 24, 2014 11:59 am

First topic message reminder :

i'm not going to give the first hug hun |Cohen sisters| - Page 2 Tumblr_n9syjdAP131ryxeo8o3_r2_250
Хей сестричке..
Stella Cohen
Stella Cohen
above the law
above the law

Върнете се в началото Go down

i'm not going to give the first hug hun |Cohen sisters| - Page 2 Empty Re: i'm not going to give the first hug hun |Cohen sisters|

Писане by Thea J. Cohen. Чет Апр 09, 2015 7:41 pm

i'm not going to give the first hug hun |Cohen sisters| - Page 2 Tumblr_n7ha0gkU2s1t0scepo4_250
Няма да му кажа, естествено. Но защо това е тайна?
Thea J. Cohen.
Thea J. Cohen.
the big boss
the big boss

https://countyoursins.bulgarianforum.net

i'm not going to give the first hug hun |Cohen sisters| - Page 2 Empty Re: i'm not going to give the first hug hun |Cohen sisters|

Писане by Stella Cohen Чет Апр 09, 2015 8:46 pm

i'm not going to give the first hug hun |Cohen sisters| - Page 2 Tumblr_n9mkr3c0231s2791bo7_250
Трябва да изчакам още известно време, за да се уверя че всичко е наред и тогава ще се върна при вас.
Stella Cohen
Stella Cohen
above the law
above the law

Писане by Thea J. Cohen. Чет Апр 09, 2015 9:13 pm

i'm not going to give the first hug hun |Cohen sisters| - Page 2 Tumblr_ndqqydNwlw1rlh2v4o4_250
Ами, Стела... Не знам до колко това е добра идея.
Thea J. Cohen.
Thea J. Cohen.
the big boss
the big boss

Писане by Stella Cohen Чет Апр 09, 2015 9:24 pm

i'm not going to give the first hug hun |Cohen sisters| - Page 2 Tumblr_n9ocflvB2c1r01uz6o1_250
Защо? Няма ли да се радваш, че съм около теб?
Stella Cohen
Stella Cohen
above the law
above the law

Писане by Thea J. Cohen. Чет Апр 09, 2015 9:33 pm

i'm not going to give the first hug hun |Cohen sisters| - Page 2 Tumblr_n6hoqhEabA1r8rx02o4_250
Просто животът ни много се промени. Не съм сигурна, че искаш да се срещаш с Нейтън.
Thea J. Cohen.
Thea J. Cohen.
the big boss
the big boss

Писане by Stella Cohen Чет Апр 09, 2015 9:36 pm

i'm not going to give the first hug hun |Cohen sisters| - Page 2 Tumblr_n9n3t0myD61qcgogyo1_250
Не искам да се срещам с него, Тея. Не ме интересува той. Добре ли се държи с теб?
Stella Cohen
Stella Cohen
above the law
above the law

Писане by Thea J. Cohen. Чет Апр 09, 2015 9:39 pm

i'm not going to give the first hug hun |Cohen sisters| - Page 2 Tumblr_ndyvr2IDWc1r8rx02o4_250
Да, да, държи се добре, но... притеснявам се, защото той ти беше много ядосан, Стела. Наистина много. Досега не го бях виждала толкова разярен.
Thea J. Cohen.
Thea J. Cohen.
the big boss
the big boss

Писане by Stella Cohen Чет Апр 09, 2015 9:48 pm

i'm not going to give the first hug hun |Cohen sisters| - Page 2 Tumblr_n7xbkwzdeO1qh402go1_250
Не очаквам грандиозно посрещане, дори го разбирам. Нямаше ме почти 2 години. 
Stella Cohen
Stella Cohen
above the law
above the law

Писане by Thea J. Cohen. Чет Апр 09, 2015 10:07 pm

i'm not going to give the first hug hun |Cohen sisters| - Page 2 Tumblr_na3rpjRdxu1r8rx02o3_250
Просто се пази, става ли? Може да те взема вкъщи за малко, Нейтън живее в хотела принципно.
Thea J. Cohen.
Thea J. Cohen.
the big boss
the big boss

Писане by Stella Cohen Чет Апр 09, 2015 10:13 pm

i'm not going to give the first hug hun |Cohen sisters| - Page 2 Tumblr_mspsl1oPfS1qk0r9ao9_250
Не.. няма да те притеснявам, ще отседна някъде.
Stella Cohen
Stella Cohen
above the law
above the law

Писане by Thea J. Cohen. Чет Апр 09, 2015 10:16 pm

i'm not going to give the first hug hun |Cohen sisters| - Page 2 Tumblr_n9fo9xpqCJ1r8rx02o4_250
Това ще се направя, че не съм го чула.
Идваш с мен.
Thea J. Cohen.
Thea J. Cohen.
the big boss
the big boss

Писане by Stella Cohen Чет Апр 09, 2015 10:53 pm

i'm not going to give the first hug hun |Cohen sisters| - Page 2 Tumblr_myucf5H2D71rg559so1_250
Не искам да ти се натрапвам, Тея.
Stella Cohen
Stella Cohen
above the law
above the law

Писане by Thea J. Cohen. Пет Апр 10, 2015 12:16 am

i'm not going to give the first hug hun |Cohen sisters| - Page 2 Tumblr_n9fo9xpqCJ1r8rx02o1_250
Как не те мързи да водиш този така излишен разговор?
Thea J. Cohen.
Thea J. Cohen.
the big boss
the big boss

Писане by Stella Cohen Пет Апр 10, 2015 1:22 am

i'm not going to give the first hug hun |Cohen sisters| - Page 2 Tumblr_inline_mqispvvX541qz4rgp
Нейтън ще откачи ако разбере, че ме прикриваш! Ще намеря къде да отседна. 
Stella Cohen
Stella Cohen
above the law
above the law

Писане by Thea J. Cohen. Пет Апр 10, 2015 12:06 pm

i'm not going to give the first hug hun |Cohen sisters| - Page 2 Tumblr_nklclxnJb01up6w12o5_250
Защо не ми позволиш да ти помогна поне веднъж?
Thea J. Cohen.
Thea J. Cohen.
the big boss
the big boss

Писане by Stella Cohen Пет Апр 10, 2015 12:36 pm

i'm not going to give the first hug hun |Cohen sisters| - Page 2 Tumblr_inline_mnp9q35y3V1qz4rgp
Защото аз съм по-голямата и се предполага аз да ти предлагам помощта си.
Stella Cohen
Stella Cohen
above the law
above the law

Писане by Thea J. Cohen. Пет Апр 10, 2015 1:38 pm

i'm not going to give the first hug hun |Cohen sisters| - Page 2 Tumblr_md6xpuj6s11r8rx02o4_250
Това са пълни глупости, разсъждаваш като малко дете! Трябва да си помагаме взаимно, без значение коя е по-голяма.
Thea J. Cohen.
Thea J. Cohen.
the big boss
the big boss

Писане by Stella Cohen Пет Апр 10, 2015 2:33 pm

i'm not going to give the first hug hun |Cohen sisters| - Page 2 Tumblr_n1cywkB1Cs1qdpkdoo3_250
Добре.. ще остана една вечер.
Stella Cohen
Stella Cohen
above the law
above the law

Писане by Thea J. Cohen. Пет Апр 10, 2015 2:45 pm

i'm not going to give the first hug hun |Cohen sisters| - Page 2 Tumblr_mwumhhHZhb1ri58ybo3_250
О, благодаря ти, че се смили над мен.
Thea J. Cohen.
Thea J. Cohen.
the big boss
the big boss

Писане by Stella Cohen Пет Апр 10, 2015 2:58 pm

i'm not going to give the first hug hun |Cohen sisters| - Page 2 Tumblr_n16chwh1ON1rxayv3o3_250
Знаеш ли.. започваш да приличаш все повече на мама.
Stella Cohen
Stella Cohen
above the law
above the law

Писане by Thea J. Cohen. Пет Апр 10, 2015 3:02 pm

i'm not going to give the first hug hun |Cohen sisters| - Page 2 Tumblr_mjgk91JeNz1r8rx02o5_250
Това не знам дали е толкова хубаво...
Thea J. Cohen.
Thea J. Cohen.
the big boss
the big boss

Писане by Stella Cohen Пет Апр 10, 2015 3:06 pm

i'm not going to give the first hug hun |Cohen sisters| - Page 2 Tumblr_mya4r78h6q1sgv18jo4_250
Тя е прекрасна, независимо всичко.
Stella Cohen
Stella Cohen
above the law
above the law

Писане by Thea J. Cohen. Съб Апр 11, 2015 2:43 pm

i'm not going to give the first hug hun |Cohen sisters| - Page 2 Tumblr_nlazi0w8zt1u3ll1so3_250
Да... нека не се караме още от сега, не съм те виждала от прекалено много време и искам да ти се нарадвам преди това.
Thea J. Cohen.
Thea J. Cohen.
the big boss
the big boss

Писане by Stella Cohen Съб Апр 11, 2015 5:17 pm

i'm not going to give the first hug hun |Cohen sisters| - Page 2 Tumblr_n9syjdAP131ryxeo8o3_r2_250
Съгласна съм! Нека да отидем някъде другаде, какво ще кажеш? 
Stella Cohen
Stella Cohen
above the law
above the law

Писане by Thea J. Cohen. Съб Апр 11, 2015 8:01 pm

i'm not going to give the first hug hun |Cohen sisters| - Page 2 Tumblr_mqld1eXfbi1qbd2qdo1_250
Хайде да тръгваме. Знам едно много приятно бистро съвсем наблизо и не е на оживено място.
Thea J. Cohen.
Thea J. Cohen.
the big boss
the big boss

Писане by Sponsored content

Sponsored content

Страница 2 от 3 Previous  1, 2, 3  Next

Върнете се в началото